Wednesday, December 16, 2009

Geri Geldim



 Aslında Türkiye'den döneli 2 haftayı geçti.Fakat annem ve babam burada olmasından ve de benim üşengeçliğimden dolayı yazamadım. O kadar çok anlatacak olay oldu ki... Ben başta dediğim gibi canım annem ve canım babam buradaydılar.Hem hasret giderdik hem de 7 aralık da gerçekleşen kutlama yemeğimize katıldılar. Malum biz Türkiye'de evlendik ve de eşimin ailesinden gelen olamadı babası ve kardeşi hariç. Onun için bir de burada kutlama yaptık. Yemek dediğime bakmayın bildiğiniz resepsiyon havasındaydı meğerse buranın düğün adetleri böyleymiş. Toplamda 80 kişiydik ki bu yine çok az normalde burada düğünler 400 kişi oluyormuş....Resim ekleyecem çok yakıda..
Bunun yanında 4 ocak da işe başlayacam kısmetse :) çok mutlu oldum... :))Aslında köpek almayı düşünüyorduk ama sanırım bunu biraz erteleyeceğiz. Çünkü tüm gün onunla ilgilenmem gerek.
Bu arada yukarıda ki resmi bizzat ben şahsen kendim çektim Malta ya dönüş yolunda..
Bide kilo alıyorum yavaş yavaş :( napacam bilmiyorum durmadan yiyorum çok güzel abur cuburları var :))
Pazartesi günü Maltaca kursuna başladım. Bugün 2. gündü.Çok zor bir dil arapça ile italyanca karışımı bişey. Bakalım görecez zaten işe başlayınca napacağım bilmiyorum

No comments: