Monday, December 21, 2009

İlk MIM "Benim İcin Onemli 5 yer"

Sonunda benim de bir mimim oldu. Sevgili  POLLYANNA tarafından bana geldi.. Gerçi bayağı zor ama hemen cevaplıyorum :):)


1.Istanbul : Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama kalabalığını ve hatta trafiğini bile çok özledim...Hayatımın koskocaman 29 yılı geçti gitti İstanbul'da. Hep bıkmıştım ve gitmek istemiştim ama şimdi anlıyorum hiç bir yer İstanbul'a benzemiyor, yok öyle bir yer.. 

2.Maltepe : İstanbul Maltepe den bahsediyorum. Hayatımın en güzel zamanları geçti. Ben daha çok küçükken annem çalıştığı için beni anneannemlere bırakırdı.  Haftanın 5 gününü anneannemlerde ve Maltepe de geçirdim. Anneannemler müstakil evde yaşarlardı ve o mahallede tüm evler o şekildeydi. O zamanlarda açık bırakılan kapılar, belli bir saatten sonra kapı önüne konulan sandalyeler ve komşu muhabbetleri hala beynimde canlı. Şu an aynı şeyler Malta'da var ve her gördüğümde beni çocukluk yıllarıma götürüyor.
İlerleyen yıllarda bizde Maltepe'ye taşındık ama ne yazık ki çocukluğumda ki anılar yoktu zaten ben de kazık kadar olmuştum..

3.Mısır : Hayatta gitmek istediğim tek ülkeydi. 2004 yıllında bu hayalim gerçekleşti ve hatta 2 ay arayla 2 kere gitme fırsatı yakaladım. Keşke tekrar gidebilsem..

4.Malta : 2. ülkem şu an benim için. İyi ki gelmişim buraya ve iyi ki de hayatımın aşkı ile tanışmışım. Onun için herşeyi göze alıp 3 ay önce taşındım. Zor olsa da alışıyorum yaşamaya.

5.Kapadokya : Kendimi her zaman orada farklı bir gezegende hissederim . Toplamda 5 kere gitmişliğim var. 6. kere hatta 106. kere bile gidebilirim.Hatta 2 kere de eşimle evlenmeden önce gittik.

Acemiliğime verin ilk Mim ne de olsa. Benden de Kamileğ ve de Uyduruk prenses e gitsin. Eğer daha önce cevapladıysanız özür dilerim....

Herkese iyi akşamlar !!!

No comments: