Thursday, April 1, 2010

Uzun bir aradan sonra tekrar Merhaba!!

Tam 1 ay olmus yazmayali... Nedeni ise usengeclik.Cok kotu ama gercekten son 1 aydir hic bisey yapasim gelmedi icimden sadece bloglar aleminde gezindim..
Artik burada da havalar iyice isinmaya basladi gerci hic kis olmadik ki :))) Agustos ayinda 40 dereceyi buluyormus bakalim nasil dayanacam herhalde hergun denize gidecem sanirim. Allahtan yasadigimiz yer deniz kenari... Gerci onumuzde ki ay tasinacaz ama yine ayni yerde ev bakiyoruz.. 
Dun Ozgurluk Gunuydu Malta nin bu yuzden Stefan ise gitmedi. Havanin cok guzel ve sicak olmasindan dolayi kendimizi sokaga attik :)) Aslindan amacimiz kano yarislarini izlemekti. Gittigimizde coktan baslamisti bizde 1 saat kalip ayrildik cunku bir anda guzel yaz havasi yerini soguk ruzgara birakti.
Paskalya yaklasiyor hemen her yerde birden fazla Isa'nin olumunu ve yeniden dirilisini anlatan sergiler var. Yolumuzun ustunde gordugumuz birkac sergiye gittik.. Sonra aksam yemegi icin restorana gittik. Bu aralar cok feci pizza ve makarnaya verdim kendimi. Sonum ne olacak merak ediyorum. Ustelik persembe gunu Istanbul'dayim. Anneme soyledim yemek yapma diye cunku canim annem ne zaman gitsem cok guzel yemekler yapiyor ve dogal olarak bende 1-2 kilo alip geri donuyorum.Gerci bu sefer cok kalmayacam sadece 4 gun ama olsun hic yoktan iyidir. Allahtan yakin bir ulkede yasiyorum istedigim zaman rahatlikla gidiyorum. Gerci ucak sadece haftanin 2 gunu (pazartesi-persembe) ama buna da sukur.
Burada bir ilk yapip dun giydigim kombini yayinliyorum :) 


Yesil Jean - Pull and bear 
T-shirt - Terranova
Clutch - Hesionka. Kisisel blogu ve satis yaptigi blog buradan ulasabilirsiniz. www.hesionka.com - www.butikhesionka.blogspot.com
Clutch kocaman icine telefonlarim, cuzdanim, bozuk para cuzdanim, ev anahtari ve de fotograf makinem rahat rahat sigdi. 
Ayakkabi - Maltepe'den bir ayakkabicidan.. Bu arada 29 yasindayim daha ilk defa topuklu ayakkabi giymeye alisiyorum. Toplasan hayatimda 10 kere ya giymisimdir ya da giymemisimdir. Onlarda dugun ya da ozel geceler olmustur. Ama nedense de yuruyemeyecegimi bile bile hep yuksek topuklu aldim..Neyse artik az topuklularla alismaya calisiyorum. 

Bu arada ne yazik ki ingilice klavye kullaniyorum. Yeni netbook aldim. Asus eeepc bembeyaz bisey. Cok seker. Alacaklara tavsiye ederim. Simdi laptopum gozume kocaman gozukuyor. Ilk defa bunun icin ebuy den siparis yaptim ama gayet memnun kaldim. Fiyat olarak da Malta ile karsilastirildiginda cok cok uygun.

Dun cekilmis olan birkac resim ile sizi basbasa birakiyorum :))




2 comments:

Unknown said...

herdaim tatil olan bir ülke gibi orası:) istanbuldasın ozaman şuan, hoşgeldin:)

lily of the valley said...

Evet ya sorma ekim ayindan beri buradayim ama hala tatil modundayim :)))
Ne yazik ki hala Malta dayim. Onumuzdeki persembe kismetse orada olacam :)