Tuesday, August 3, 2010

Annem ve Babam Malta'da :)

Cok mutluyum cunku annem ve babam dun Malta saati ile 11:15 de Malta' ya ayak basmis bulunmaktalar. Ben ofiste calismakta olup kendileri denizde serinlemekteler sanirim su an.

Hatta dun isten izinliydim havaalaninda supriz yaptim onlara :) Stefan her gun icin bir plan hazirladi bile :) Cok yogun gececek 10 gun onlar icin.

Calismaya basladigimdan beri pek vaktim olmuyor. Haftanin 5 gunu ofisteyim sonra 4 gun baska bir iste part-time calisiyorum yani 5 de ofisten cikip kosarcasina 6 da ki diger ise yetismeye calisiyorum, carsamba-cuma-cumartesi ve pazar. Ama onumuzde ki hafta sadece 2 gue dusecek insallah 4 gozle bekliyorum...

2 comments:

Selma @ Crazy Little World Of Mine said...

Say hi to your parents for me!!!! :)

lily of the valley said...

Sure sweety, i will :)Miss you!!!