Friday, October 15, 2010

Malta-Istanbul-Viyana-Bratislava-Malta

Evet basliktan da anlasilacagi uzere yakinda kisa bir seyahatim olacak. Kismetse haftaya bugun sabah kalkmis, kahvaltimi etmis, annemle birlikte Turk kahvelerimizi iciyor olacagim :)
Aslinda tatilin en uzun kismi Istanbul ayagi tam 1 hafta Istanbuldayim, en kisa ayagi ise Viyana sadece 1 saat havaalanin disinda otobus bekliyor olacagim Bratislava icin.
Viyanadan Bratislava ya otobus ile gidecegim sanirim yolculuk 2 saat suruyor. Daha once Slovakya ya 2 defa gitmistim ama Bratislava bir turlu kismet olmadi bakalim heyecanla bekliyorum :)
Ama beni en cok endiselendiren kismi ise Bratislava otobus terminalinden otele gidecek olmam cunku Stefan benden 1 ya da 2 saat sonra varacak otele !! Isin korkunc yani ne kadar yardimsever insanlar olsa da ne yazik ki ingilizceleri yok denecek kadar az Slovaklarin.. Tek umidim Bratislava nin baskent olmasi ve benim bulundugum diger sehirlere oranla buyuk ve gelismis olmasindan dolayi belki dil sorunu cok sorun olmaya bilir. Gorecegiz bakalim !!!!

8 comments:

Dudu said...

Bratislava oyle kucuk bi yer ki.. Emin ol kaybolmazsin ve insanlar cok yardimci oluyorlar. Tavsiyem; mutlaka ama mutlaka Slovak Pub'da yemek yemeniz. Ahhhhh canim Bratislava cekti :)

lily of the valley said...

Valla icime su serptin cok sagol :) Slovak Pub not edildi insallah gideriz cunku hepi topu 2 gecemiz var :(

Hesionka said...

oley oley kuzim gelioo!
kuzim canım mücüm ya halloween partime de kalsaydın yaaaaaaaaa >_<

lily of the valley said...

Evet ya keske kalabilseydim kuzenim harika olurdu !!! :(

sam&ti said...

merhabalar,blogunuzu gozden gecirdim,ama nedense malta`nin hep olumsuz yanlarini yansitmissiniz gibi geldi bana.heleki daha bir yil olduysa yerlesmeniz oraya bence biraz daha beklemelisiniz.
verdiginiz bazi bilgiler maalesef yanlis,ben tam 12 yildir malta`da yasayan bir turkum,su an icin gegici olarak amerikada bulunuyorum,be soyleyebilirimki sizin yansittiginiz malta cok degisik,
lutfen biraz daha bekleyin yorum yapabilmek icin,
sevgiler

lily of the valley said...

Yorum icin tesekkur ederim ama sanirim beni yanlis anladiniz bu blogu acmam da ki amac Malta kotulemek ya da olumsuz yanlarini yansitmak degil. Evet daha 1 yil oldu buraya geleli ama belki esimin Malta li olusu ve Maltalilarla ic ice yasamamdan dolayi bazi seyleri daha farkli gormusuz demek ki. Blogum da Malta'nin hem iyi yonlerinden hem de bana gore degisik gelen taraflarindan bahsediyorum.

Dudu said...

Malta'yi hep merak ederdim ama bu blog'da anlattiklarindan, fotograflardan sonra daha da merak ettim. Yani kotuleme, olumsuzluk filan yok aksine tesvik var :)

lily of the valley said...

Tesekkur ederim Duducum :) Her zaman bekleriz Malta'ya !!