Monday, March 7, 2011

Yaktin beni Asos Yine!!!!

Asos.com adli siteyi yeni kesfedenlerdenim. Gecen aylarda bir kac kez corap siparislerim oldu.. Cok farkli ve guzel secenekler sunuyor. Yazin en yakin arkadasimin dugunu var onun icin siyah disinda bir elbise ariyordum, bir suru siyah elbisem var artik biktim onlardan. Burada ki Christmas indirimini kacirdim ne yazik ki, ama asos da su an %70 e varan indirim hem de ucretsiz kargo kampanyasi var. Seytan durttu beni tabii hem actim asos.com u asagida ki elbiseyi aldim.. Aslinda gecen ayda etek siparis vermistim ama 8 numara soylemisim biraz kucuk geliyor, sanirim hala kendimi citi piti saniyorum neyse belki kilo vermek icin neden olur malum yazda yuzunu gostermeye basladi hafif hafif..Ayni sekilde kucuk olmasin diye M yani 10 beden soyledim. . Internetten ikinci defa kiyafet siparisim oldu. Ilkinde ne yazik ki basarisiz oldum ama insallah bu sefer tutar. Sabirsizlikla bekliyorum.


1 comment:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

elbise guzelmis simdiden gule gule kullan...