Wednesday, October 21, 2009

Sabah Sabah Sok !!!!!!!!!!!!


Dun aksam yemekten sonra bilgisayarimi actim ve biraz nette dolandiktan sonra kapattim ve fisi prizden cekecekten pat diye bisey oldu ve o prize bagli tum elektronik aletler durdu.. tabii ben icimden dua ediyorum bilgisayarima bisey olmasin diye. Gec saat oldugundan kocam tamir edemedi ve bana baska bir prizi kullanmami soyledi. Sabah gayet mutlu uyanip bilgisayarimi actim aman o da ne 1 degil 2 sook... internet yoktu ve de ne  yazik ki laptopun sarji calismiyordu..Hemen kocami aradim aci icinde ve durumu anlattim o da oglen tatilinde geldi ve priz olayini ve interneti halleti fakat ne yazik ki laptop sarjim icin yapilacak bisey yoktu. cumartesi yeni bir tane alacagiz ve o zamana kadar ben de kocamin bilgisayari ile beraber ingizlizce karakterleri kullanmak zorundayim :(:(Bir de buarada Turkiye de kullandigimiz normal priz kullanmiyorlar, 3 lu priz kullaniliyor tabii benim Turkiye den getirdigim tum elektrikli aletler burada calismiyor gidip priz almam gerek uygun diye..

Garibim laptoupumun kaderi bu olsa gerek cunku bu 3. sarj degistirmem en son Antalya da balatyinda bozulmustu ve doner donmez yeni almistim...

No comments: