Tuesday, October 20, 2009

Soğuk??????!!!!!!!!!!!!!!!!

Malta'ya geleli tam bir hafta oldu bugün. Ama ben Akdeniz iklimi olmasına aldanıp yanıma sadece ince kazak ve t-shirtler aldım daha doğrusu öyle olmak zorunda oldu. Çünkü halihazırda buraya 60 kg ile uçtum bir diğer bavulum içinde kışlıklar olanı evde bırakmak zorunda bıraktım aksi halde 1 uçak parasına fazla kilo ödeyecektim..Air Malta da ki bayan ın yardımları sayesinde çok az bir miktar ödedim. Ama şu an burada donuyorum.. Bugün için 18 °C gösteriyor ama sanırım dışarısı soğuk ya da ben evde üşüyorum :( Bir de kışın napacam bilmiyorum evlerde ısıtma yok çok üşüyen biri olarak sanırım lahana gibi kat kat giyineceğim :( klimanın ısıtması yeter mi bilemiyorum...
Hafta sonu için perşembeden Malta nın kardeş olan Gozo ya gittik.Kaldığımız 4 gün boyunca hava çok soğuk ve rüzgarlıydı hatta cuma günü deli gibi yağdı..
Sanırım ben de bir terslik var çünkü ben donarken insanlar denize giriyordu.
Umarım ilerleyen günlerde hava ısınır.. Yoksa yeni bir dolap yapmam gerekecek. Zaten pazar günü Gozo dönüşünde kocamın başının etini yiyerek Bay Street alışveriş merkezine gidip kendime mont ve sweatshirt aldım benim Malta da ki favori mağazam olan Terranova'dan :)))

3 comments:

Anonymous said...

omg. bay street <3
baya zaman oldu maltadan döneli. bir ay kalmış olmama rağmen aşık oldum oraya. bay streetteki kitapçı ve hala duruyorsa gusto(tam emin değilim şuanki isminden) favori yerimdi. Hatta gusto'nun sahibi ve bay street civarındaki dövmecilerin hepsi türktü :D

Gozo'ya hiç gidemedim ama golden beach adında bir yer vardı, st george's bay'den yaklaşık yarım saat uzaklıktaydı. Sadece kumu için gidilir oraya harika bir sahili var.

Malta <3 diyor ve bitiriyorum :D

Bitirmeden önce, kışın orada kalan arkadaşlarım vardı ukraynadan isveçten falan. Onlar bile kalın montlarla geziyordu. Türkiyedeki kışlıkları bir an önce aldır derim o yüzden ;)

lily of the valley said...

Türkiye'den sonra Malta çok rahat geliyor insana. Her yere rahat ulaşılıyor..
Sanırım dediğin kitapçı hala duruyor. Geçen gün oradaydım ama bakmadım..
Ben 2007 de kasım - ocak arası gelmiştim ve sadece 1 hafta çok çok soğuk yaptı onun dışında gayet güzledi.. şans işte :(

Anonymous said...

Evet ulaşım açısından kesinlikle çok rahat. Türkiyeye döndükten sonra yollar aşırı uzun gelmişti :D