Wednesday, October 28, 2009

Sabah Sporu

Bugun ilk defa sabah kalkip yuruyus yaptim :) Buraya gelmeden once hep diyordum sabahlari kalkar yururum deniz kenarinda diye ama nerdeeeeeeeeeeeee 2 hafta oldu bende usengeclik had safhada :) Normalde 6:30 Stefan ile kalkiyorum kahvalti ve ogle yemegini hazirliyorum gittikten sonra da tekrar sicacik yatagima donuyorum taa ki bana ya stefandan ya da annemden telefon gelene kadar. Bugun nasil gaza geldim bilmiyorum ama stefan evden cikarken ben de yuruyus icin ustumu degistirdim ve arkasindan firladim. Tam 1 saat deniz kenarinda yurumusum. Hava da cok guzeldi. Herkes sokaklarda yuruyus yapiyor. Pek bir saglikli bir toplum :) O kadar yemek anca eritiyorlar sanirim :) Sabah aksam demiyorlar spor yapiyor adamlar. Hatta gecen gece saat 11 de millet yol kenarinda yuruyordu benim tabii gozumden uyku akiyor!!!

No comments: